Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékeink

Gyakran ismételt kérdések

1. Regisztráció nélkül is tudok vásárolni?

Igen. Rendelésedet leadhatod a webáruházon keresztül bejelentkezés nélkül és e-mail-en is.

Telefonon keresztül nem tudunk rendelést felvenni.

 

2. Hogyan adhatom le a rendelésemet?

Rendelésedet az alábbi módokon adhatod le:

1. Webáruházban regisztrációval

2. Webáruházban regisztráció nélkül

3. E-mail üzenetben

 

3. Hogyan tudok rendelni? Mi a rendelés menete?

Amennyiben webáruházon keresztül szeretnéd elküldeni rendelésedet az ÁSZF 3. pontja tartalmazza a pontos lépéseket. Kattints a linkre és már olvashatod is!

 

E-mailben történő megrendelés esetén, kérjük ne felejtsd el megadni az összes fontos adatot, mint például:

- a megrendelni kívánt termék megnevezése, cikkszáma;

- darabszáma;

- átvételi/szállítási mód;

- szállítási cím;

- fizetési mód;

- számlázási adatok;

- céges vásárlás esetén adószám.

Az e-mailben leadott megrendelés, ugyanúgy ahogy a webáruházon keresztül leadott megrendelés távollévők között köttetett szerződésnek minősül. Itt olvashatod az Általános szerződési feltételeinket, mely tartalmazza többek között az elállási jogról és garanciáról szóló további tájékoztatást.

 

4. Miért nem kaptam meg rendelés után az automatikus visszaigazoló e-mailt, mi a teendőm?

Lehetséges okok:
- a levelezőrendszered spamként kezeli e-mailünket;
- rosszul adtad meg az e-mail címedet;
- a rendelés véglegesítésénél nem kattintottál a "MEGRENDELEM" gombra.

Ha nem jöttél rá mi lehet a gond, hívj minket telefonon (+36 30 385 3238) vagy írj e-mailt (info@naviter.hu) és mi segítünk!

 

5. A webáruházban nettó vagy bruttó árak szerepelnek?

Webáruházunkban minden esetben a bruttó árakat látod, melyek tartalmazzák a 27% ÁFA-t.

 

6. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A kiszállítás költsége egy megadott magyarországi címre, 10 kg-os csomagsúlyig bruttó 2190 Ft. Amennyiben a rendelt termékek súlya meghaladja a 10 kg-os határt, úgy fenntartjuk a jogot arra, hogy egyedi szállítási díjat határozzunk meg a megrendelt termékek házhozszállítására vonatkozóan. Ebben az esetben a megrendelés feladása előtt tájékoztatunk a szállítási díj mértékéről. A szállítási díj függ a csomagok számától, a csomagok terjedelmétől és súlyától illetve értékétől.

 

7. Átutalással szeretnék fizetni, hova kell utalnom?

A Naviter Kft. MagNet Bank Zrt.-nél vezettet 16200247-10013766-00000000 számú bankszámlájára, kérjük a közleményben tüntesd fel az általunk kiállított számla számát.

 

8. Hogyan kapom meg a számlát?

A Naviter Kft. a szamlazz.hu segítségével, automatikusan állít ki számlát a webshopban megrendelt termékekről és szolgáltatásokról, melyet minden esetben e-mailben, elektronikus úton juttatunk el vásárlóinknak.

 

9. Mikor kapom kézhez a csomagomat?

Célunk, hogy mindenki mihamarabb kézhez kapja csomagját. Általános esetben 7 munkanapon belül feladjuk rendelésedet, mely a feladást követő munkanapon kézbesítésre kerül.

Egyes termékek esetében a kiszállítási idő ennél hosszabb is lehet, előfordulhat, hogy néhány hetet is várnod kell bizonyos termékekre. Ha sürgős a rendelésed, érdemes a megrendelést megelőzően telefonon vagy e-mailben érdeklődni, az adott termék beérkezéséről.

 

10. Mikor és hol vehetem át a csomagomat, ha személyesen szeretném átvenni?

Amint rendelésedet összeraktuk értesítünk e-mailben vagy telefonon, ha személyes átvételi módot választottál.

Az átvételt Balatonfüreden lévő irodánkban, előre egyeztetett időpontban tudjuk biztosítani, illetve Tihany és Alsőörs között előre egyeztetett (kikötői) helyszínen.

Címünk: 8230 Balatonfüred, Mikszáth Kálmán u. 20.

Kérjük, minden esetben várd meg az átvételi időpont egyeztetését, mielőtt átvevőpontunkra fáradnál.

 

11. Nagyobb megrendelést szeretnék leadni, hogyan kérhetek ajánlatot?

Bátran kérd e-mailben ajánlatunkat! Ajánlatkérő leveledet az info@naviter.hu e-mail címre küldheted.

 

12. Nem találom a keresett terméket! Csak a webáruházban található termékeket lehet kapni a naviter.hu-n?

Webshopunk nem tartalmazza az összes nálunk kapható terméket, a termékek feltöltése folyamatos. Amennyiben egy általunk forgalmazott márka olyan termékét szeretnéd megvásárolni, melyet nem találsz a webshopban, akkor kérjük lépj velünk kapcsolatba az info@naviter.hu e-mail címen, készséggel állunk rendelkezésedre.

Az általunk forgalmazott márkák valamennyi terméke megvásárolható nálunk!

 

13. Rossz terméket rendeltem, visszaküldhetem?

Az átvételt követő 14 napon belül van lehetőséged elállni a megrendeléstől. Juttasd vissza hozzánk a megvásárolt terméket és mi visszaadjuk az árát. Fontos, hogy terméket csak sértetlen, működőképes állapotban és az eredeti csomagolásával együtt tudjuk visszavenni.