Leírás
A csörlők szokásos helye a kabintető, ahol a reff-, felhúzó-, és élállító köteleket is kezelheted. Az E40i csörlő helykihasználása miatt nem kell aggódnod!
A csörlő borítása az elektromos motor köré épül fel, így a motor teljesen integrált a csörlődobba. Csak a dob alján kinyúló három vékony kábelt kell átvezetned a kabintetőn vagy a fedélzeten. Nincsenek nagy kivágások, nincs külső motor vagy különálló sebességváltó. Ez pedig a kompromisszumok nélküli belmagasságot jelenti a hajód belsejében.
A csörlőzés többé nem lesz küzdelem. Az önzáró funkció és a 3 sebességes működés ideálissá teszi az E40i-t minden olyan kötél kezeléséhez, ahol szükség van a sebesség és a finomhangolás kombinációjára.
Az E40i tápellátását a Seldén PSU-ja (12/24V-ot 42V-ra konvertáló tápegység) és a hozzá tartozó SEL-Bus (intelligens kommunikációs rendszer) biztosítja, melyek hatékony és kompakt kialakítást tesznek lehetővé. Az E40i és a Seldén elektromos nagyvitorla betekerőjének összjátéka alkotja a Seldén által kifejlesztett zseniális SMF (Synchronized Main Furling) rendszert. Csak nyomj meg egy gombot és az E40i megfeszíti a nagyvitorla alsóélét miközben az árbócmotor kibontja a nagyvitorlát.
Az E40i egy igazi multifunkciós csörlő. 8-14 mm kötélvastagsággal használhatod, 5-10° közötti bemeneti szöggel.